poniedziałek, 14 listopada 2016

Love me now

Ciągniesz mnie dalej niż kiedykolwiek byłam
Sprawiasz, że jestem silniejsza, przejmujesz mnie do głębi.
Nie wiem co jest w gwiazdach, nigdy nie słyszałam o czym mówią,
Świat nie jest nasz, ale wiem co mam w sercu 
i jeśli nie będziesz mój rozerwę się na pół.

Nie wiem kto będzie Cię całował kiedy odejdę, 
więc będę Cię kochać teraz, jakby to było wszystko co mam.
Wiem, że zabije mnie to już u końca, ale nie chcę o tym myśleć,
Chcę, żebyś kochał mnie teraz.

Coś w nas wie, że nie ma nic pewnego,
Tak, chłopaku, nie mów mi, że nigdy mnie nie zostawisz, nie.
Kiedy już będziemy po wszystkim, wszystko co będziemy mogli, 
zmienimy ciemność w światło, zło w dobro.
Nawet kiedy będziemy się tak cholernie starać o tą idealną miłość, 
to wszystko może się rozpaść.

Nie wiem jak te lata miną, jest dobrze teraz. 
Zróbmy wszystko co chcemy, w pełni, już tego wieczoru.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz